Apie mus

Esame elektromobilių entuziastai, kurie pradėjome domėtis galimybe pasikinkyti elektrą dar tada, kada serijinių elektromobilių nebuvo ir viską reikėjo konstruoti patiems….

Mūsų patirtį ir kompetenciją atspindi ir istorija:
Pradžia 1992 m. Esame dar tik 15-18 m… Sukonstruota nedidelė elektrinė keturratė transporto priemonė, varoma 24V 180AH švino baterijomis, panaudotas 2 kW variklis. Nuvažiuojamas atstumas iki 50 km. Autoriai Marius Gervė ir Martynas Zelenkevičius.

2006 m. Sukonstruotas elektrinis triratis. Pirmą kartą panaudotas paties sukonstruotas trifazis variklis ir valdiklis. Galia 18 kW, max greitis 92 km/h. Važiuojantis iki šiol. Autorius Marius Gervė.

Bandome perduoti entuziazmą elektromobiliams Kauno politikams. Paroda „Kauno autodienos 2008“

2008m. Benzininis Renault Espace perdarytas į elektrinį panaudojant perdarytą triračio elektroniką ir variklį, padidintas galingumas iki 30 kW. Autoriai Martynas Starevičius, Marius Gervė. Įkurta VŠĮ „EMDURO inžineriniai sprendimai“ su tikslu suburti daugiau elektromobilių entuziastų bendram lietuviško elektromobilio kūrimo darbui ir visuomenės supažindinimui su šia idėja.
Sukurtas filmukas „Elekrtromobilio gimimas“ apie elektromobilio atsiradimą ir jo norą gyventi:

Elektromobilio Renault Espace bazėje pristatymas Kaune, Laisvės alėjoje.

2010 m. sukonstruotas lietuviškas elektromobilis „Jonelis“. Visi aukštos įtampos elektronikos komponentai – baterijų kontrolės sistema, variklio valdiklis, pats variklis sukonstruoti savo pačių jėgomis. Variklio galia 75 kW, pirmą kartą panaudotos ličio baterijos. Nuvažiuojamas atstumas – 80 km. Autoriai – Vaidas Zakarka, Marius Gervė.
Kėbulo dizainas kurtas Lietuvoje, panaudota Ford Connect bazė. Autorius Jonas Navickas.
Foto iš parodos „Balttechnika“ 2010 m.

2011 metai. Hibridinis automobilis Toyota Prius 2007 m. perdarytas į įkraunamą nuo tinklo, pakeista gamyklinė Ni-MH baterija į gerokai talpesnę ličio 10 kWh bateriją. Vien elektra toks automobilis įveikia iki 60 km. Buvo teikiama tokio perdarymo paslauga iki 2015 metų, kada atsirado gamykliniai įkraunami iš tinklo hibridai. Autorius Vaidas Zakarka.

2012 metai. Benzininis Audi A2 perdarytas į elektrinį, panaudojant visą pačių sukurtą elektroniką ir variklį. Variklio galia 75 kW, baterija ličio, 14 kWh, max greitis 150 km/h, nuvažiuojamas atstumas iki 100 km. Šis elektromobilis vis dar naudojamas ir šiandien. Nuvažiuota virš 60000 km be problemų. Autoriai Marius Gervė, Vaidas Zakarka.

Apie AUDI A2 galite pasižiūrėti video. Įrašai istoriniai, juose esanti reklaminė informacija šiandien neaktuali.
Ilga versija (32 min)

Trumpa versija (7min)

2014 metai. Pradėta elektromobilių įkrovimo stotelių ir kabelių gamyba, kuri vyksta iki šiol. Tais pačiais metais pradėjome teikti ir elektromobilių elektronikos taisymo paslaugas.

Edukacinis darbas su KTU studentais

2013 m. Su grupe KTU transporto inžinerijos absolventų sukonstravome elektrinį keturratį, kuris pelnė geriausio baigiamojo darbo prizą. Vadovas Marius Gervė.

Video su galutiniu rezultatu:

2014 m. Su kita KTU studentų grupe buvo sukonstruotas 4×4 “bolidas” su dviem elektriniais varikliais. Gale panaudota Siemens pavara 30 kW, o priekyje mūsų 75 kW. Vadovai Marius Gervė ir Martynas Starevičius.

Video su “bolidu”:

Šiuo metu elektrinių transporto priemonių nebekonstruojame, nes paplitus serijinės gamybos transportui tai tapo nebeaktualu. Šiuo metu užsiimame tik elektromobilių remontu ir įkrovimo stotelių gamyba, tai prašome kreiptis tik šiais klausimais.